YYA ensimmäinen lähipäivä 16.3 Mentoroinnista
Mentorin löytäminen ja valinta Olen toiminut itse mentorina ja ollut pariin otteeseen aktorina. Mentorointi on… Lue lisää »YYA ensimmäinen lähipäivä 16.3 Mentoroinnista
Mentorin löytäminen ja valinta Olen toiminut itse mentorina ja ollut pariin otteeseen aktorina. Mentorointi on… Lue lisää »YYA ensimmäinen lähipäivä 16.3 Mentoroinnista
Oman yrityksen palvelupolkuun tutustuminen sopii myös käsityöyrittäjälle Palvelupolkuun tutustuminen kannattaa ihan kaikenlaisten yritysten ja yrittäjien… Lue lisää »Palvelupolku käsityöyrittäjälle
Käsittelen yrittäjän hyvinvointia tässä tekstissä yritystoiminnan ja yrittäjyyden kautta. Mielestäni hyvinvointi on ensisijaisesti ihmisyyden ja hyvän elämän asia, eikä sitä pitäisi tarkastella vain ja ainoastaan keinona tehostaa tuottavuutta. Haluan kuitenkin tässä tekstissä tuoda oman näkemykseni siitä, miksi hyvinvointi ei ole vain plussaa vaan yksi yksinyrittäjän peruspilareista. Hyvinvointiin kannattaa panostaa ajoissa ja jatkuvasti, eikä sen kanssa kannata odotella tai sitkutella liiaksi.
Palvelupolku kuvataan usein A:sta B:en lineaariseksi, mutta kun palvelupolku kiertyy renkaaksi, se toimii edelleen hyvin.… Lue lisää »Palvelupolku kiertyy renkaalle
Pitäisikö kaikkien tietää, mikä vaihe on meneillään omassa yrityksessä? Kyllä mun mielestä sun kannattaa tietää.… Lue lisää »3 vaihetta yritystoiminnassa
Aloittava yrittäjä tarvitsee tukea ja neuvoja saadakseen toimintatavat ja työtavat sujumaan. Vaan kuinka moni yrittäjä… Lue lisää »Onko aloittavalle yrittäjälle tarjolla tarpeeksi tukea?
Työhyvinvointisuunnitelma ja selviytymissuunnitelma jäävät usein tekemättä, vaikka niistä voi olla paljonkin hyötyä. Pienyrityksessä prosessien takana… Lue lisää »Työhyvinvointisuunnitelma ja selviytymissuunnitelma
Kokoan tälle sivustolle runsaasti ilmaisia työvälineitä, jotka sopivat aloittelijoille. Ainakaan tästä ei jää oman yrityksen… Lue lisää »Ilmaisia työvälineitä yrittäjille – päivitetty 16.2!
Kuinka monta kertaa olet kohdannut viimeisen kuukauden aikana postauksen sosiaalisessa mediassa, videon tai mainoksen, jossa… Lue lisää »Asiakkaat ostavat, kun ovat siihen valmiita. Oletko sinä valmis siihen?
I ”suffered” for years from an annoying email inbox. I have tried so many organising… Lue lisää »Is a flooded email inbox annoying you?